Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Doprava

Doprava a poštovné


Naše zboží je skladem a je expedováno každý pracovní den. K dopravě zboží si můžete zvolit buď Českou poštu nebo společnost PPL. V případě, že zvolíte dopravu společností PPL, bude doručeno následující pracovní den od expedice. Zboží je také možné po telefonické dohodě osobně odebrat v našem skladu.
 


 

Ceny dopravy:

 

Cena dopravy zahrnuje jak poštovní náklady  tak balné a je již konečná. Dopravu je možné zvolit společností PPL nebo Česká pošta.

  • Cena za dopravu při platbě na DOBÍRKU je 125,-Kč bez DPH tj. 150 Kč vč. DPH. Jak u PPL, tak u České pošty. 
     
  • Cena za dopravu při platbě přes PayU nebo bankovním převodem je 108,33,-Kč bez DPH tj. 130 Kč vč. DPH. Jak u PPL, tak u České pošty.
  • Při objednávce nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA.                                                                                                                        (toto neplatí pro objednávky spadajících do výjimek)

 Doprava ZDARMA!


VÝJIMKY:

Doprava mimo ČR je možná také na Slovensko společností PPL, cena dopravy při platbě na dobírku je 450,- Kč vč. DPH. 


Zboží v kategorii "Veřejné a velké bazény" balené  v kanystrech a rozměrných a nad 10kg vážících zásilek.
U těchto produktů se cena dopravy kalkuluje individuálně!!!

 


 

Jakou dopravu si vybrat? 



pro Vás nejsnazší a nejkomfortnější způsob doručení Vaší zásilky!

  • můžete si nechat poslat  zboží kamkoli - domů, do zaměstnání, na chatu....
  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po  kontaktu s řidičem).
  • v případě nezastižení Vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den

·         Nově se můžete na místě při převzetí zboží rozhodnout  zda dobírku zaplatíte hotově, nebo kartou. (pouze u PPL) 

 




Doručení balíků probíhá zpravidla následující pracovní den po expedici.
Doručovatel by Vám měl zásilku doručit domů v doručovacích hodinách Vaší pošty.
V případě, že nebudete na místě zastižen(a) bude Vám zanecháno oznámení o uložení  zásilky na Vaší poště, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace, proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.

POZOR!
Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako
nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
 
 



Převzetí a reklamace:


Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

   

 

 

 

 

 


KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Akční nabídka
Nejprodávanější

FastCentrik® - Pronájem e-shopu

 


JavaScript musí být povolen